Ulica Meblowa wybudowana i odebrana
Ulica Meblowa przyczyni się do przeniesienia ruchu tranzytowego w relacjach Ostrołęka (droga krajowa 61) – Ostrów Mazowiecka (droga wojewódzka 677) i Zambrów (droga krajowa 63). Dziś ulicą Poznańską przejeżdża 2,5 tys. tirów dziennie i uciążliwości z tego powodu dotkliwie odczuwają mieszkańcy okolicznych domów. Budowa dwujezdniowej drogi Meblowej pozwoli na wyeliminowanie ruchu ciężkiego przejeżdżającego przez teren z zabudową jednorodzinną. Ulica ta połączy również istniejące tereny przemysłowe z planowaną obwodnicą Łomży, a ulice: Szosa do Mężenina, Poznańska i Meblowa utworzą wewnętrzną obwodnicę miasta i spowodują zmniejszenie natężenia ruchu na ulicach podstawowego układu komunikacyjnego, położonych w południowej części miasta. Jej realizacja daje również właścicielom ok. 100 ha okolicznych nieruchomości szansę na ich zagospodarowanie poprzez sprzedaż lub zabudowę.
Projekt „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych – II etap” kosztował 17,8 mln zł, zaś budowa ulicy Meblowej w ramach projektu „Usprawnienie drogowych połączeń regionalnych w granicach Łomży – III etap” kosztowała 7,2 mln zł. Oba projekty były dofinansowane ze środków unijnych RPO WP na lata 2007-2013. Głównym wykonawcą ulicy Meblowej było Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego z Łomży.