Trwa nabór do kolejnej edycji Podlaskiej Marki. Swoich faworytów można zgłaszać w dziewięciu kategoriach i – w tym roku wyjątkowo – aż do 31 stycznia. Podobnie jak w latach ubiegłych, oprócz zwycięzców wskazanych przez kapitułę konkursu, najlepszą podlaską markę wybiorą konsumenci.
Faworytów można zgłaszać w kategoriach: Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes i Projekt 4.0.
Warto przypomnieć, że kategorie Biznes i Projekt 4.0 zostały wprowadzone do konkursu w ubiegłym roku. W kategorii Biznes o laur mogą ubiegać się firmy, które oprócz osiągnięć w swojej branży, w podejmowanych działaniach i inicjatywach gospodarczych kierują się ideą społecznej odpowiedzialności. To także okazja do uhonorowania przedsiębiorstw stosujących zasadę dostępności oraz inicjujących programy edukacyjne skierowane do absolwentów.
Natomiast kategoria Projekt 4.0 skierowana jest do tych firm, które efektywnie realizują założenia Przemysłu 4.0, tj. integrują ludzi oraz sterowane cyfrowo maszyny z Internetem i technologiami informacyjnymi.
Zgłoszenie do konkursu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę www.podlaskamarka.pl i wypełnić odpowiedni formularz.
Zapraszamy do udziału